skolan & stallet
Idag gjorde jag Anneli sällskap i skolan en liten stund, hoppas hon tyckte det var lite trevligt iallafall!! =) Jag gick sedan en lite längre promenad hem eftersom solen sken och jag var på ett väldigt bra humör. Frammåt eftermiddagen så åkte jag ut till Karin som var i stallet, där fick jag god fika och trevligt sällskap innan jag hämtade barnen! =) Tack snälla vännen.  Hämtade barnen och sen lagade jag lite mat innan Robban kom hem. Nu ikväll har även Alvin fått sin trehjuling av farmor och farfar, han är superglad! =)
                                
                                
Anneli

det var jätte kul att du höll mig sällskap och kom med goda råd. Klar mig inte utan dig gumman.

Kram

Susanne

Hejsan syster :D

Ser trevligt ut :D

Har du skrivit anonymt till mig ???

Hoppas att ni har det bra :D

Kram

Jenny

Hoppas det går bra med KU arbetet. Blä med mitt. Vilken mysig dag du verkar ha haft. Söt han e på trehjulingen hehe . Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress