Spel
Idag har varit en väldigt lugn dag, vi har plockat lite och försökt få barnvakt men det gick inte denna gång så imorgon får jag vara hemma och vabba! De har lite feber fortfarande och hostar rejält bägge två!
Jag åkte iväg en sväng och handlade lite förut, kände att jag var tvungen att komma ut, när jag kom hem så satte jag in en massa kort i albumet och sen har vi spelat spel med barnen. =)
Ska snart börja laga maten, idag blir det potatisgratäng, fläskfile och sallad! Till det ska vi dricka cola, mums!!Neee nu vet jag inte vad mera jag ska skriva, vill bara att mina barn ska få vara friska och att de kan få gå ut. Kevin vart riktigt ledsen förut när han ville gå ut och leka och vi sa nej, men däremot så fick han ta en låångt bad. Nej, ska fixa lite nu till middan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress