Läkarbesök
Äntligen så fick jag komma till läkaren och efter ca 1 timme med en massa undersökningar och provtagning så visade sig att jag hade en liten bihåleinflammation och även virus på balasansröret. Fick som rekomendation kortison nässprey och när jag tog den nu i eftermiddags så kände jag hur det släppte lite i pannan på en gång!!

Vad har vi annars gjort idag då?? Hm, jag och Anneli satt och pluggade hela dan (förutom när jag var på vårdcentralen) Lena och Elias kom hit på fika, jag har bakat bullar och så har Robban bakat frukostbröd. Snart är det dags för sängen, är konstant trött och ont i pannan (eller vad man säger). Skönt att komma till läkaren iallafall.
Mia

Haha jag vet inte om jag är så duktig. Sitter här framför datorn, helt paralyserad. Fryser gör jag också... Helst av allt skulle jag bara vilja poppa mig en STOR skål med popcorn och vira in mig i en filt i soffan framför tv:n. Fungerar det också utrensande tro? Haha :P

Kram på dig.

Karin

Men vad skönt att du fick tid och hjälp! Då kommer det nog bli bra på nolltid .

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress