Måndag
Jaha då var det måndag igen, klockan sju ringde klockan och då var Robban på väg ner till bageriet för att handla färska frallor!! =) MUMS!! Sen bar det iväg med barnen till förskolan (Så Robban kunde sova) och jag gick vidare hem till Anneli för att fortsätta med våran uppsatts. Vi fick svar från handledaren igår och han hade inte läst den sista veriasionen vi hade skickat honom, men vi rättade det han hade synpunkter på och skickade in det igen. Hoppas bara att han hinner rätta det till imorgon så vi hinner ändra det sista om han har nått så vi kan bli godkända. Vill verkligen inte ha en kompletering nu. Vill ha sommarlov och ledigt eller ska ju jobba en massa men ändå vara ledig en hel del. =)
Klockan två hämtade vi barnen och sen åkte vi till Maxi för att handla mat. Vi kom hem med en hel kundvagn full med mat, lite kläder till mig och även en varsin tröja till barnen. =) Nej, nu ska jag se på tv.
Förresten, vilka är det som läser denna blogg?? Känns som att man nästan aldrig får komentarer, inget roligt att skriva om sitt liv om ingen läser.....
Alexandra

Låter som en kanonmåndag! längtar också till sommaren! Jätte fina bilder du hade slängt upp :-) hoppas vi kan ses snart igen!! kram på dig*

Karin

Det är folk som läser ändå.. en kompis sa det till mig, att man inte allt har någon kommentar, fastän man följer bloggen. ses imorrn!

Susanne Arvidsson

Hej gumman :D

Känner lika dant eftersom ingen lämnar kommentarer där heller :(

Men du skall veta att jag läser din blogg och tycker att den är underbar ..

KRAM

Mia

Jag läser din blogg gums. Dessvärre blir det inte lika regelbundet eftersom jag inte kan lägga till dig på Bloglovin´ pga att din blogg är skyddad med lösen. Men det går bra ändå! Ska försöka bättra mig med kommentarerna, för jag vet själv hur tråkigt det är när folk inte lämnar spår efter sig. Är ju som sagt kul att veta vilka som läser...

Kram

Anneli

Jag läser den gumman när du för en gångs skull uppdaterar den. ;) Kram

tessan

jag läser den =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress