Mår inte så bra...
Idag slutade jag min praktik vilket var väldigt trist, har nog aldrig trivts så bra som denna period!! Men dagen var underbar, visade upp hur jag skulle vilja ändra om i lokalerna och de blev så nöjda med min skiss!! Jag fixade maten idag till alla, grillade knyten vid sjön. (De har en grillplats där) Har försökt få tag i en vårdcentral hela dagen utan resultat, antingen får jag inte ens prata med någon eller så tillhör jag inte den vårdcentralen så då får jag inte komma.. har varit förskyld i drygt 3 veckor, för 1 vecka sen slog det lock för örat och då började livet bli dåligt.. allt bara snurrar och jag mår illa hela tiden men jag får ingen hjälp. Ringde och sjukanmälde mig för jag skulle ha jobbat i helgen men av säkerhetsrisk så vågar jag inte bära och lyfta helt själv. Hon blev dösur, men vad fasiken ska jag göra då??
Är så pass yr så jag ramlade härom morgonen när jag duschade, det bara svartnade för ögonen.. är även så trött varje kväll så jag somnar innan barnen... (inte ikväll för jag sov en stunde efter jobbet) måste få komma till en läkare på måndag så det inte är något allvarligt.

Ikväll så har vi bara myst med godis och cola, jag lagade även god mat. Det blev potatisgratäng och rostbiff. Ska bjuda på lite bilder från festen och maten. =) Nog gnällande från mig nu, men nu kanske ni förstår att jag inte har skrivit på ett tag...

                                     
                                     
                                     
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress