Ny vecka
Jaha då var det en ny vecka igen... Robban är hemma med barnen några dagar medan jag är på praktiken. Det fungerar bra på praktiken och jag trivs kanon denna gång! Efter praktiken igår så åkte jag och handlade, svängde även in på systemet och inhandlade dricka tills lördag. Då ska jag på återträff på Otten och Robban jobbar & barnen är hos Magnus och Anna. Skönt att vi står så nära varandra och att de tycker om att ha våra barn. =)
Idag så var det mindre roligt att vara ute, det regnar ju men med rätt kläder och stövlar så gick det bra. =) Måste köpa bättre regnkläder till hösten då jag ska läsa utomhuspedagogik. Nej, nu ska jag mysa med barnen och vänta på att Robban ska komma hem med mellanmål.
tessan

Hej, hur dags skulle ni komma imorrn? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress