Tisdag
Hahah visst har jag bra rubriker på inläggen?? En aningen dålig fantasi. =) Idag har jag varit i skolan, hade redovisning och jag tyckte att våran grupp var bäst. =) Sen gick vi till den blå och friade Linda, blev en pizza vet inte när jag åt det sist! Sen gick vi in i en butik och köpte sparbössor åt barnen för 10 kr styck hittade en hel del annat oxå så det var skoj men jag höll i mig för en gångs skull! hehe De blev sååå glada när jag kom hem med dem så det märks att de verkligen uppskattar sina saker som de får. =) Jag och Anneli gick hem till henne efter det och rättade uppsattsen en sista gång och sen skickade vi in den så nu får vi hoppas på det bästa. Klockan tre hämtade jag barnen och vi cyklade hemmåt, satte på en skiva med miniröris som Jenny hade fixat åt mig tack snälla!! Kevin tyckte det var jätteroligt och Alvin stod och tittade på oss och undrade säkert vad vi höll på med. Hahha
Vid fem kom Frida och hämtade mig, vi åkte till Fräcka fröken och tog en fika och sen vid kvart i sju var jag hemma igen och hann med att mysa med barnen. =) Nu väntas det 4 dagars ledighet med en massa inbokade saker, så roligt det ska bli!  Tack för en bra dag.
Jenny

Provade ni hoppa hoppa också hehe. den brukar ju ungarna älska haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress