Vfu & valborg
Jag har inte skrivit på länge, det har varit så mycket denna vecka!! Vfun har börjat och det är helt underbart! Vi är ute varje dag mellan 9-17 och då menar jag verkligen det, de äter ute, sover ute, läser ute osv osv..
Däremot så blev jag genomförskyld i tisdags, kände av det lite i halsen men inge mera men natten till onsdags kunde jag inte sova pga min förskylning. Barnen är oxå förskylda men på bättringsvägen. I tisdags var Kevin hemma hos en av sina förskolekompisar, första gången han fick följa med någon hem utan att jag var med liksom. (har aldrig varit hemma hos dem)  det hade gått jättebra och han var sååå glad när jag kom och hämtade honom! =) Han börjar verkligen bli stor nu, mammas pojke.
Igår efter vfun så åkte jag hem och packade, väntade på Robban och så åkte vi och hämtade barnen, sen åkte vi hem till mamma och pappa. Där var även Putte, Lisa och Arvid. Vi hade det trevligt i solen och drack lite gott. När klockan var typ halv sex så kom även syrran och hennes familj & Nisse, sen grillade vi och hade det trevligt. Barnen lekte så bra och de somnade rätt snabbt på kvällen. Dock var inte natten den bästa, barnen var ledsna och jag kunde inte riktigt koppla av. Idag har vi bara tagit det lungt, när brosan & syrran hade åkt hem så åkte mamma och pappa iväg för att handla pizza, inte helt fel! =) Ikväll ska barnen vara kvar här och jag o Robban ska till Magnus & Anna på fest, eller det är grannen till dem som har fest men vi åker först till dem.(hehe fatta ni något??)
Det har varit en toppenvecka och en helg som har börjat såå himla bra!! =) Kommer bli ledsamt när jag slutar min vfu men så är det... börjar bli en utomhusmänniska. Heheh älskar när de säger att vi ska gå till skogen. hihi =)
Susanne

Tack för en underbar valborg :D

Kakan

Hej! gött med grillning! kanske kan vi görat nån gång... samla alla och köpa oss några engångsgrillar och möjsa ( mysa på östgötska) i parken eller nåt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress