Fest hos Magnus och Anna

I lördags så hämtade jag Emma, Gisela och Ante och åkte hemmåt. De tog hand om busfröna medan jag och älsklingen var på fest hos Magnus och Anna. Det var maskeradfest så de flesta var utklädda, jag var häxa och älsklingen var en riddare. =) Vi åt mat, dansade och badade badtunna. Hehe jag som först inte skulle bada o sen när jag väl var i så satt jag där i 2 timmar. =) Men som sagt det var väldigt trevligt, kom hem vid två tiden och då skjutsade jag men barnvakterna. Tack alla för denna kväll! =)

                                
                                
                                 
                                
                                  Haha ska aldrig färga håret svart!!!!!

        

                                  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress