Grattis pappsen!! =)

Idag fyller min älskade pappa år, denna dag är värd att fira. =) fick lite sovmorgon imorse eftersom det blev sent igår. Var med älsklingen och såg på New Moon, den var jättebra. Var även och klippte mig igår, så himla nöjd. =) Vi var hos mamma och pappa vid tio tiden och sen kom även min bror och hans familj. Alltid lika roligt att umgås. passade på att hålla Wilma extra mycket eftersom vi inte träffar dem så ofta som jag skulle vilja. Fick jättegod mat av mamma, hon hade lagat oxfile och potatisgratäng. =) Följde med pappa, Putte och Lisa till stan en sväng. De skulle slänga den gamla spisen och åka till Media Markt. Så nu har filmen Twilight hamnat i min filmhylla. =) Önskar mig böckerna i julklapp, men igentligen borde jag önska mig ett par termobyxor för det behöver jag mera tills vi ska till säfsen med skolan. Men jaja vi får väll se, tomten kanske inte ens kommer i år. Har fortfarande inte bestämt mig om vart vi ska fira julafton i år. Nu sitter barnen och tittar på Mamma Mu och äter chips och ostbågar. Tack för en underbar dag!! =) Grattis pappa än en gång. Kommer nu lite bilder, tyvärr inga på pappa eller Kevin men så kan det vara.

 
Snyggt va?

En väldigt söt Arvid

Hehe Alvin

Sötisen Wilma

Mamma berättar en saga och ritar samtidigt, väldigt roligt för den berättade hon för oss när vi var små.=)

Arvid posar, han kanske ska bli modell när han blir stor?? hihi

Kakan

Du blev kanonfin carro!

passar dig asabra

kram

Jenny

Håret blev kanonbra. Kram kram

Anneli

Det blev kanon fint, fick titta två gånger för att se att det var du :)



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress