Hej då!! =)
Sitter och äter frukost, väntar på att jag ska kunna platta håret och om jag hinner så måla naglarna en sista gång.. naglarna är prio noll just nu men det skulle vara skönt o få det gjort. Kvart i åtta hämtar jag upp Sofie och Anneli sen bär det av till skolan för att hämta upp Sofie och Jenny. Sen bär det av till ett tredagars läger i Gilwell!! =) Tror att detta ska bli skoj, humöret är på topp iallafall. Så hej då säger jag och så ses vi om några dagar!! =) Puss och kram från mig. hihi
Anonym

det kommer bli super kul tror jag. Vi ses snart :-) kram

Mia

Ja, visst är den fin! För mig var det kärlek vid första ögonkastet. Den finns på deras online shop, under kategorin dam, underkläder - sov/mysplagg.

Hmm, skulle skicka dig länken nu, men jag hittar inte heller... Den kanske tillhörde någon form av höstvariant och blivit utbytt mot en mer vintrig. Det vore väldigt synd, för jag vill ha en sådan. Får kanske kolla i butik och se om den finns där.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress