Hipp hipp hurra för mig!!
Haha ja jag vet, jag är som ett litet barn!! =) Ni som inte fattar så fyller jag år idag, blir ett år äldre. Och jag är stolt över att bli äldre, blir nämligen "bara" 26. =) Igår så åkte vi till torpet för att ställa in bilen, när vi var nästan framme så ringde pappa och berättade att han redan hade gjort det så vi åkte dit för lite fika bara. Sen åkte vi hemmåt, städade lite snabbt och sen kom Agge för att hämta Kevin, de skulle på rally. =) Vid tolv kom mamma och pappa för att fira mig, vi åt smörgåstårta och hade det trevligt. Sen rullade dagen på de som kom på eftermiddagen var: Lena, Gisela, Agge, Conny och Linda med hela familjen. Barnen lekte bra och vi hade det trevligt. =) Tack alla som ville fira mig!! Det jag fick var: ljuslyktor av Anna med familj, en hel del hudvårdsprodukter av Kerstin, ett namnhalsband av mamma och pappa, tomtar med ljus av Agge o Conny, lott och väska av Lena och Gisela, blommor av Linda med familj, en tidning av Alvin & Kevin och en biljett till Buddy Holly från älsklingen och blommor & pengar av mamma & pappa. =) =) Tack för allt!!!!!!

Idag så har vi varit på Maxi, köpte ett par jeans som jag köpte för pengarna jag fick. =) sen åkte vi hem till pappa för att fira honom, hem igen för att laga mat och greja. Nu är Kevin och Robban på simmet och under tiden så har jag scrapat lite i barnens album, har nog inte rört dem på ett år men nu fick jag lust. Sen har jag och Alvin sett film och ätit popcorn, och så har vi gjort chokladbollar. =) Känns mera som jag fyllde igår eftersom vi firade mig då, men så är det ju inte!! Blev glad imorse när jag fick sovmorgon och kaffe på sängen av barnen och älsklingen. Tack för allt!! =)
Johanna

Kul att födelsedagshelgen blev lyckad!



GRATTIS FRÅN OSS OXÅ =)

Jenny

Stort Grattis i efterskott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress