Lååång torsdag
Idag är dagen väldigt lång, vet inte om det beror på att jag inte mår så bra. Irreterar i halsen som bara den, är täppt men det vill liksom inte släppa. Mötte upp Anneli utanför dagis vid nio, sen gick vi till skolan för att diskutera om vad vi ska ha för mat på lägret och vad vi ska säga om matkulturen på det landet vi har. Vi fick Mexico så vi ska ha tacos. Mumsigt värre!! =) Var hemma elva igen och tog över i tvättstugan då, var nere dock bara 2 gånger så det var skönt. Har druckigt en massa kaffe och te idag för att lena halsen så vi får väll se vad magen säger om det. haha  Har även sovit i två timmar för ett tag trodde jag att det var feber men nu känner jag mig piggare, har vikt all tvätt och lagt in, plockat här hemma för det värsta jag vet är att se att det ligger saker på golvet som absolut inte ska ligga där. Kan fuska med dammsugningen den gör jag inte varje dag men den där dagliga rundan av att gå runt och plócka iordning allt det är det som betyder mest för mig. Skulle aldrig kunna leva i ett hem som ser ut som en svinstia. Ungarna blir hemma hela veckan, Kevin hade 38.0 idag så därför får de vara hemma imorrn med. Älsklingen börjar skolan tio så innan dess ska jag ha storhandlat och tankat min bil!! Blir att gå upp direkt när ungarna vaknar och inte ligga och somna om som jag brukar. Så imorrn så får ni se upp för mig för då är jag ute på vägarna igen! Haha Barnen har valt Tacos imorrn, guuu vad jag längtar, det är verkligen våran fredagsmat här hemma. Hihi nån mer som har så?? =) Nej, ska ta o skriva nota för imorrn, finns massor som jag måste köpa hem. Min frys har nog aldrig varit så tom som nu... skulle ha nån som kom o fyllde på den varje månad för en billig peng. Haha
Kram från mig. =)
Alexandra

Hoppas att du slipper o bli sjuk!! Ja att handla mat är INTE så dumt! måste vi också göra imorrn!

Anneli

Haha ja, vi har aldrig ätit tacos på en fredag ;)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress