Vacination
Idag har jag varit i skolan igen, var trist som vanligt men det gick fort idag. Sen hämtade jag ungarna halv ett och då gick vi till sambyhov till vårdcentralen för att vacinera oss. Kom dit, skrev info och tog kölapp. Sen var det bara att vänta. Stötte på Johanna, Marcus, Lucas, Oliver och nytillskottet Emil. =) Så himla fin han var/är! =)
När det väl var dags fick vi reda på att vacinet ej ges till föräldrar pga att det inte finns så mycket utan vi får gå nästa vecka. Tack för den kände jag... men barnen vacinerades och det gick väldigt snabbt. Kevin blev ledsen och Alvin satt där precis som om inget hade hänt. Så om tre veckor ska vi tillbaka och då är det dags för nästa kur. Men sen är det klart så det känns bra. Alvin har nu ikväll ont i sin arm, så när man petar på den armen så blir han ledsen så det undviker vi just nu! Kevin känner ingenting så det är skönt. =) Har hela em legat i sängen och varit supertrött, vill bara sova nu. Barnen ska snart gå och lägga sig och sen blir det att se Desprete om jag orkar. Imorrn ska jag och Anneli sitta i skolan och plugga, känns väldigt skönt. Nej, ska se bompa med barnen nu och lägga ner det som behövs tills imorrn.
Idag är jag en stolt mamma till två pojkar som klarade galant att ta sprutan. =)
kram från mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress