Äntligen fredag

Hela långa veckan har vi suttit i skolan och skrivit det där jäkla pappret som ska in på måndag. Så hela dagarna har gått åt till det och kvällarna till att ta hand om barnen.. men så är det!! Idag var jag först i skolan, sen hem och såg att jag hade fått p-böter 2 st bara idag!! Har inte råd med det och speciellt inte nu, jag trodde jag stod bra men det var det inte, var för nära busshållsplatsen som jag aldrig har setts användas!! Faan vill ha boendeparkering eller p-plats nu! Var till Maxi en sväng och handlade lite sen har vi lagat mat och nu sitter barnen och ser på Ice Age och äter chips. =)
Kram från mig

Sofie Fyhr

Dom där j*vla p-böterna är inte roliga

Kram från en som vet :-)

Johanna

Jäkla surt me böter då! Men va det hemma på gatan?

jenny

Trist med P-böter fan....

Videon är lika kul varje gång jag ser den. Kram

Mia

Rackarns vilken otur. Ingen kul start på helgen :( Hoppas ni har haft det bra ändå. Kramis

Kakan

Know the feeling...fick en bot som någon tagit bort tydligen så de skickade en påminnelse fan!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress