En händelse rik dag

Idag har vi varit vid Lilla bergsätter och det var rätt skoj, fick lära oss en massa om hur man ser att folk har bott på ett visst ställe. =) Sånt tycker jag är väldigt intressant, det enda var att jag frös som en jäkla gnu!! Mamma och pappa kom hit och fikade ikväll, vi pratade en massa och så bestämde vi att vi ska komma till dem i helgen och hjälpa till med utbyggnaden av garget. Har även beställt ett namnsmycke som jag ska få i födelsedagspresent. Detta namnsmycke hittade jag på denna sida: http://irethdesign.blogg.se/ en superduktig tjej och mitt smycke kommer var likadant som det som står kerstin, Linus, Melker och Malte. Men med våra namn. Hehe =)
Kevin var och simmade i söndags det gick jättebra och han var verkligen duktig, var även på busfabriken med grabbarn var rätt slut i kroppen efter att ha jagat runt på Alvin. Åkte de stora rutschkanorna och pulka! =)
Älsklingen bytte gardiner när vi kom hem i vardagsrummet, blev riktigt fint och så satte han och Alvin upp två lampor i hallen. I söndags köpte vi även en ny vinterjacka till Kevin, var billigare att köpa en ny än att laga den gamla. Imorrn blir det vfu igen, torsdag skolan och fredag vfu så veckan är verkligen uppbokad. Kram från mig.

                                
                                
                                 
                                

 

Jenny

Tack för omtanken gumman..

Nu mår han mycket bättre, ingen feber, den försvann igår och han är sitt gamla vanliga yrväder...

Hoppas ni mår bra!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress