En helt vanlig tisdag
Idag har jag gjort massor känns det som. Hehe Först började jag tvätta, sen gav jag barnen frukost och jag som var trött lät dem sitta framför tvn. Alvin åt jättebra och var snabb, dessvärre var ju inte Kevin det. Så efter 1 timme blev jag riktigt sur och stängde av tvn för då var det dags att gå och han hade fortfarande inte ätit upp sin första smörgås och klätt på sig. Han blev arg och jag blev nog ännu argare, klädde på mig och Alvin sen stod vi länge och väntade på att Kevin skulle bli klar. Där har ni en grabb som absolut inte har bråttom även om mamma står och tjatar!! Iväg till förskolan och prick klockan nio var vi där, lämnade barnen och sen stod och pratade med Linda en stund innan jag gick hemmåt till tvätten och min skolbok som ska vara utläst tills imorgon och skrivit 2 sidor om den!! Så en massa pluggande, springandes upp och ner från tvätten och skrivit om boken så är nu allt klart. Jag känner att denna gång kommer jag få kompletera, det blev liksom inge bra skrivet om boken så det känns inge vidare. Bara längtar efter några dagar utan en massa läsande efter att barnen har somnat. Jag fattar ändå inte vad jag läser när det är så sent på kvällen och då blir det inge bra. Vid tolvtiden så åkte jag och hämtade Robban på skolan och sen åkte han och jag till willys och city gross för att storhandla. Köpte även två korgar till grabbarna som är på hatthyllan, där de kan ha sina vantar och mössor. Blir lite lättare för mig att leta reda på deras grejer nu när vi har bråttom på morgonen. Sen åkte vi hemmåt och vid två tiden så la vi oss i sängen för att prata, hehe vi somnade bägge två och som tur var så hade Robban satt klockan på halv tre!! =)
Iväg till förskolan för att hämta barnen för att sedan följa med Linda och barnen hem till dem. Där har vi spenderat våran kväll med en massa prat och skratt. Nu sover barnen och jag & Robban har fikat lite på frallor nu när barnen sover, de fick mat hos Linda. Tack snälla för idag!! =) Nej, nu blir det att titta på olika bloggar och sen ska jag se Desprete.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress