Vår eftermiddag
Efter maten hos mamma så åkte vi hemmåt, stannade till vid macken för att köpa kanelbullar och så när vi kom hem så fikade vi samtidigt som vi såg på Robin Hood. =) Snacka om att Alvin kan käka bullar, det är nog det bästa han vet!! Sen grejade vi lite och sen ville barnen att jag skulle läsa för dem. Så vi satte oss i fotöljen och läste nog en 3 böcker. =) Till slut så kunde jag knappt prata så då sa jag ifrån och då började barnen läsa själva. Vid halv fem åkte jag och Kevin till badhuset eftersom det var simskola och så passade jag på att plugga lite. Har massor kvar att läsa tills på onsdag!! När vi kom hem så åt vi middag och sen har vi myst. Nej, nu är det tv dags och sen nanna kudden.

                                  
                                  
Mia

Åååh vad är det jag ser - ni läste Pricken! Det var min absoluta favoritbok när jag var liten. Vi har den fortfarande kvar och den är så sönderläst att den knappt håller ihop i pärmarna. Jag måste köpa en ny sådan om jag kommer över den någonstans. Den borde vara alla barns rättighet :P Så himla fin saga!



Ni såg ut att ha det väldigt mysigt du och sonen.



Kram på er!

Anneli

Vad mysigt det ser ut

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress