Vet ni vad jag har gjort?
Hehe eller ni kanske inte vill veta, men jag berättar det ändå. Igår hjälpte vi mamma och pappa med en massa saker, och jag fick köra släpkärra för första gången!! Gisses vad nervös jag var innan men nu är jag stolt över mig själv att jag gjorde det. =) Först åkte vi till Ikea, där köpte mamma och pappa en hel del grejer, sen till Ikea lagret för att hämta ut allt sedan bar det iväg hemmåt. Väl hemma hos dem så packade de ut allt och så fylldes kärran på igen för att åka till returpunkten. När vi hade slängt en massa saker så åkte vi och lämnade tillbaka kärran och sen hem till oss för att slänga in en fotölj, den ska jag ha när jag ska plugga. Den är groteskt ful och trasig men så underbart skön så med nytt tyg så tror jag den blir bra. Sen åkte vi hem till mamma och pappa igen, där höll vi på och montera ihop allting och sen lagade jag lite mat till oss alla. Det blev superfint med den nya bäddsoffan och skrivbordet. =) På kvällen så käkade vi ost och kex och såg på film. Barnen var lite väl uppspelta så tillslut så tog jag med mig Alvin upp och la oss, han somnade så fort han la huvudet på kudden, tror aldrig han har somnat så fort!! Jag somnade oxå och efter ett tag så vaknade jag av att Robban och Kevin kom och la sig.

Idag så har vi inte gjort så mycket, är kvar hos mamma och pappa och har käkat fukost och gjort iordning lite. Kevin är lite snorig idag så jag tror han får hoppa över simmet idag, inte bra om han anstränger sig för mycket och blir sjuk. Nej, det var allt från mig just nu, hoppas på en bra dag. Hm, måste fixa några kanelbullar idag med är ju kanelbullens dag!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress