God morgon

Nu sitter jag här med en kopp te och har precis käkat upp mina två mackor. Barnen och älsklingen har gått till förskolan och jag börjar om en timme. =) Igår när jag hämtade barnen så var de så glada, de kommer springandes emot en och bara skriker MAMMA!! Haha det värmer gott i hjärtat om jag säger så. =)  När älsklingen kom hem så åkte vi till Maxi för att hitta en badrock åt Kevin, han fryser så dant innan och efter simmet så därför behöver han något. Men det fanns inte en enda på Maxi, så då åkte vi runt och letade och till slut på Jysk så hittade vi en. Tyckte den var apful men när kevin hade badat och tagit på sig den så var han riktigt fin ju! =) Handlade även en madrass till Alvin, den som han hade passade inte riktigt till hans säng så nu kommer han få det bra. Javisst ja, vi käkade på Maxi när vi ändå var där, så skönt att slippa laga mat en dag liksom. Barnen åt kanonbra och vi bara satt och hade det trevligt.

Idag ska jag till Vrinneviskogen, blää har inte lust med det men det är bäst att bita ihop och gå dit för en heldag i skogen.  Har ju självstudier sen torsdag och fredag så det är ju inte helt fel. =) Helgen kommer bli skapligt lugn, på lördag har vi inga planer än så länge och söndag ska Kevin på kalas i Busfabriken och sedan simma. Nästa vecka ska jag ha praktik 3 dagar och resten skolan, skönt att komma ut och "jobba" lite liksom. =)
Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och sen börja göra iordning mig för en heldag i skogen.

tessan

Hade ni skoj i skogen? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress