Grattis Lisa
Idag fyller Lisa 21 år, ett jättestort grattis till dig!! =) Igår var jag på vårdcentralen med Alvin, hans öron var perfekta och det kändes så skönt. Visst har ett barn problem med sina öron så är det toppen att det finns hjälp, men jag vill helst slippa sånt och det gjorde vi för denna gång.  Sen hem för att äta blev potatisgratäng o kött, mumsigt! =) Efter det åkte vi ut till mamma och pappa för en fika och prata av oss lite,kändes skönt att ses.

Idag så vaknade barnen sju, vi gick upp åt frukost och åkte till Putte och Lisa för att fira henne på hennes dag. Det var väldig god fika och vi hade det väldigt trevligt. Busade en massa med Arvid och vi var ute och lekte med alla barn. Nu när jag är utomhus så känner jag att jag har vuxit massor på denna kurs som jag går på just nu. Jag känner mig lite som en skogsmulle, dock hade jag fel kläder på mig idag. Saknade mina överdragsbyxor som jag nästan bor i så fort jag är utomhus. =) När jag nu är utomhus så mycket så har jag tänkt på mycket hur jag vill att vi ska bo sedan i framtiden och jag känner ett hus på landet med skog runt omkring skulle vara mysigt. hehe det skulle jag aldrig ha sagt för 2 månader sen!! Efter att vi åkt från Putte & Lisa så stannade vi & åt med mamma och pappa i Vingåker. Sedan följde vi med dem hem, där har vi tillbringat hela kvällen så vi är nyss hemkomna.  Kevin har redan somnat men Alvin lever rövare pga att han sov i bilen på vägen hem. Hemma hos mamma så låg jag o barnen på golvet med filtar och kuddar o såg på bompa, gisses jag höll verkligen på att somna! =)
Tack för en toppendag!!
Kerstin

Skönt att Alvin klarade av undersökningen med öronen. Vi var på VC med melker förra måndan och han fick oxå OK. Så himla skönt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress