Kärret

Som rubriken lyder så har jag och Robban tillbringat hela helgen i Kärret, hehe där bor min bror och hans fru Lisa med deras Arvid. =) Vi åkte åtta på lördags morgonen, sen släppte vi av barnen hos farmor och farfar, de sa hej då och var överlyckliga för att få vara där.=) Jag och Robban åkte vidare och vid halv elva var vi framme i Kärret. =) Vi började med att fika och sen stod det arbete på schemat. Min syrra o hennes familj var oxå där och mamma & pappa. Jag, mamma och pappa tog in all ved och så var Robban & syrran inne i vedboden och staplade allt. Brosan o de andra sågade ved och Lisa stod och gjorde maten. =) Vi jobbade på och hade det väldigt trevligt, sen frammåt kvällen så grillade vi och det blev kräftor. Då passade jag på att göra en sallad till maten och skar mig som tusan i fingret, gör fortfarande ont men det ser fint ut. Vi åt och hade det trevligt. Igår så fortsatte vi att jobba lite sen åkte vi hemmåt för att hämta barnen och de hade haft det kanonbra hos farmor & farfar. =) Sen åkte jag och Kevin till simmet och efter simmet så åkte vi o handlade.

                                  
Sötis Arvid, vi busade en hel del hehe
                                  
Brosan, var lite dragen men det gjorde inte mig någonting
                                  

Haha välkomst tal! =)

                                  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress