Onsdags morgon
God morgon på er alla som läser min blogg! =) Idag blir det en lugn dag med en massa pluggande på förmiddagen och sen ska jag till skolan hela långa em, slutar fem. Tycker inte alls om dem dagarna men vad ska man göra? Det är ju tyvärr bara att gilla läget. Igår hade vi lektion hela långa em oxå, men i folkparken. Skönt att vara utomhus i detta fina väder än att sitta i skolan. Vi gjorde en massa lekar och aktiviteter och just då tyckte jag att allt var skitträligt men nu i efterhand så hade jag ju väldigt roligt. Skrattade som bara den, det som jag tyckte var lustigt var att vi skulle prata med träden. Haha undra vad alla trodde som gick förbi när vi stod där och snackade med ett träd! =)
Mamma och pappa kom och fikade igår oxå, väldigt trevligt att prata lite. Nej, nu ska ungarna till förskolan så jag måste göra dem klara för att gå.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress