Sköna fredag, eller??
Äntligen fredag!! Har varit så grymt mycket denna vecka både i skolan och efter skolan. Är helt jäkla slut! Morgonen började med att klockan ringde tjugo i sju, klädde på mig o borstade tänderna sen ner till tvättstugan med all tvätt och igång med två masiker. Sen ut till bilen där Anneli stod och väntade,tack snälla gumman! Åkte till bilgrejen och pratade med dem, lämnade in min bil för en ny framruta och sen skjutsade Anneli hem mig. =) Sen gav jag frulle till barnen, plockade lite och sen till förskolan! Stressigt värre med andra ord! Utanför förskolan stod Linda och väntade så hon följde med mig hem på en fika och vi satt o pratade läänge. Sen när hon åkte så gick jag ner i tvättstugan, då hade allt i torktumlaren blivit torrt och mycket av det jag hade hängt upp var oxå torrt.Sååå skönt!! Nu sitter jag här och har precis varit nere i tvättstugan och hängt upp det sista. Skulle behöva plugga men motivationen är bortblåst liksom. Vill att min bror ska ringa och säga att de har fått barn men det kommer nog dröja ett tag till. Hehe =) De var beräknade i början av veckan så jag hoppas att den lille kommer snart!  Sitter även och väntar på att de ska ringa och säga att jag kan komma och hämta min bil, sen ska jag hämta barnen och Alvin ska till örondoktorn. Jag hoppas inte att han har vatten fortfarande kvar bakom trumhinnan för då brukar de får rör och det vill jag inte.. I em är även urnsättning på min älskade farbror men eftersom vi ska till öron med Alvin så kan jag inte vara med. Så idag tänker jag extra mycket på alla som är där och tar ett sista farväl.
Alexandra

Varför vill du inte att han ska få rör?

Anneli

Jag ställer alltid upp för dig gumman kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress