Blääääääääääää
Så känner jag idag, är irreterad utrråkad och vill bara göra någonting!! Men nog om det kan börja berätta om fredagen, vi tog det väldigt lugnt, grejade här hemma med tvätten och så. sen på eftermiddagen åkte jag och ungarna upp till Frida, där fick vi en god fruktsallad med glass. =) Det slutade med att hon följde med oss hem, vi åt först tacos och sen när barnen hade somnat och älsklingen hade gått till jobbet så tog vi fram vinet och ost & kex. =) Blev inte alls sent men trevligt hade vi.

Lördagen fick jag en liten sovmorgon och efter de vardagliga sysslorna gjorde så åkte vi till återvinningsstationen för att slänga skräp och sen hem till Frida. Där fikade vi, packade, hon tvättade och jag lagade mat och fixade disken. =) Kom inte hem förren fyra. Hehehe då satt älskligen här hemma med sina kompisar och spelade spel, vilket jag inte tycker är skoj alls.. men som tur var så åkte de hem skapligt. Jag svängde ihop en tonfisksallad till middag och sen fick barnen gå och lägga sig. När de hade lagt sig så packade jag och älsklingen en hel del, är jäkligt tomt nu!! ser inte fram emot de här 3 veckorna som är kvar.. vill till nya lägenheten men har en hel del tankar och jag vet att jag kommer sakna denna lägenhet för vi trivs kanon här. Men det tar vi då.

Idag har jag packat en massa igen, damsugit, fixat lunch och grejat på balkongen. Vill inte mera nu... vill att någon ska komma hit och umgås med mig.


Alvin älskar att klä ut sig till pippi, heheh


Älskar denna bild, synd bara att Alvin inte ville vara med...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress