Jaha då var det dags att berätta min lilla hemlighet!

Nu är helgen slut och jag har lovat att efter helgen skulle jag berätta vad våran lilla hemlighet var. Som sagt det är inget märkvärdigt men det gör min lilla familj glad. =) Vi har fått erbjudande om att ha hand om en kollonilott utanför stan och det ska vara vårt de närmsta åren. =) Är jätteglad över detta, vet att det är pensionärsvarning men det bryr jag mig inte om för jag gillar att greja i jorden och se allt växa fram. När jag fick nycklarna i tisdags kände jag att det såg förjävligt ut men nu efter tre dagars hårt arbete så börjar vi se lite resultat. Ska ge både förbilder och efter bilder, som sagt det är massor att göra men det gör oss ingenting, barnen älskar det och vi med. Igår premiärgrillade vi och bara satt och njöt på vår altan tillsamans med goda vänner som har en lott nästan bredvid oss. =)

Före

       

Fredags/lördags

   

Söndag

             

Agnetha

Ni kunde kommit hit och grävt istället. Det är ju så gott med färsk, ny uppgrävd potatis.

Jenny

OJ va fint det komemr bli! Ser jätteskönt ut... Speciellt när man bor i lägenhet utan tillgång till tomt!

Lena

Kanon. Nu gör det ju inget hur liten balkongen i nya lägenheten är. Du kan odla hur mycket du orkar och vill. Lycka till.(Om man får säga så)

Anneli

Vad mysigt, det kommer att bli jätte fint när det börjar att växa och blomma :) Kram

Emma Svensson

Grattis! Va kul att ha nånstans att plocka och styra ute oxå :)



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress