Påsklov

Nu har barnen varit hemma i över en vecka, de älskar att vara hemma men samtidigt så har de saknat förskolan. Varje gång vi har gått ut så har de tjajtat om att gå dit.Hihi gulliga de är! veckan har gått alldeles för fort, har inte hunnit med någonting. I tisdags var vi i katrineholm, älsklingen skulle köpa ett spel så då ställde jag upp att köra honom. Igår var jag och barnen i lekparken i ca 2 timmar barnen hade det superskoj men nackdelen var att det regnade. När vi kom hem så badade ungarna och sen såg de på bompa.

Jag började min nya kurs i onsdags, tycker den är helt världelös men jag kanske ändrar mig.. känner att det hade räckt med några föreläsningar istället för en tio veckors kurs. Igår kväll när älsklingen hade gått till jobbet så satte jag mig ner och pluggade. Skulle skriva vilket förhållande jag har till matematik.. heheh den var inte lätt då jag anser att matematik är skitsvårt. Fick ihop en sida iallfall så den ska jag skicka in nu ikväll.

Jaha idag är det fredag, ska städa av lite, kanske tvätta om jag orkar det behövs o har tid bokad klockan tolv men hela helgen var det ledigt så jag skulle kunna tvätta imorrn. Ikväll ska vi käka tacos så vi måste handla lite till det. =) Önskar alla en trevlig helg.

Karin

Trevlig helg!

hehe okej men vad är det då för kurs, om den känns helt meningslös?

hejhej!

carro

Karin: Jag läser grundläggande färdigheter i matematik... den känns meningslös.

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress