Ögon

Imorse ringde klockan halv åtta, det var riktigt jobbigt att gå upp men det är på tiden att jag lär mig att vända på dygnet igen. =) Tog en dusch och sedan fixade frukost till oss. Halv nio kom mamma och pappa hit för att vara barnvakt åt Alvin. Tack snälla! =)
Jag och älsklingen åkte med Kevin till ögonmottagningen för att se om vår pojke behövde glasögon eller inte, han var superduktig hela tiden och de gjorde en storkoll med droppar o allt sånt. det visade sig att det har blivit bättre på ena ögat och oförändrat på andra ögat men att han ser så pass bra som en sexåring ska göra och därför behöver han inte glasögon just nu. =) Det kändes som en lättnad medan Kevin själv ville verkligen ha glasögon, han ville vara som pappa sa han... lilla gubben då.

Efter besöket hos ögon så åkte vi hemmåt och sen så for vi iväg till Maxi en sväng för att inhandla lite frukost och saker till en äpplepaj. =)
Gjorde lite lunch samtidigt som jag fixade pajen och sen drog vi till Magnus och Anna för att grilla, det var supertrevligt och mitt i allt så fick barnen för sig att de skulle sova över där så nu är vi barnlediga oxå. Känns lustigt att vara barnfri bara sisådär men det kanske vi behöver. =) Tack snälla Magnus och Anna för att ni tar hand om våra barn.
Det bestämdes lite roligheter oxå så det ser jag fram emot. =)
Tack för en bra dag, är så glad att jag har en sån bra familj som ställer upp och då räknas både min och älsklingens sida in, för mig betyder hans familj lika mycket som min egen. =)heheh blev lite sentimental mitt uppe i allt skrivande men känner att jag vill säga som det är. Nej nu blir det sängen och så hoppas vi på en låång sovmorgon med älsklingen imorgon. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress