Familjedag

Igår satt jag många timmar med uppsatsen,skickade in den igen till läraren för bedömning så detta relaterades till att jag var helt ledig idag och då passade en familjedag perfekt! Vi gick upp nio, åt frukost,såg på tv och bara slappade. Sedan kom Alvin på ideen att åka till Tropicariet, vilket vi alla tyckte lät bra. Vi packade in oss i bilen och åkte dit, inte mycket folk alls och vi gick i lugn o ro,barnen älskar att vara där. Dock är Alvin väldigt rädd för pappegojorna så han höll för öronen måååånga gånger! Vi gick två vändor och innan vi gick så klappade vi rockorna, fasiken de kändes som disktrasor!

Åkte sedan till Mc Donalds för en lunch, barnen var överlyckliga och det var mängder av folk men de blev inte berörda över det. Mina barn brukar inte vilja sitta stilla när vi äter där men denna gång satt de som tända ljus och åt. Bägge barnen åt en hel varsin happy meal, Alvin brukar inte ens röra sin hamburgare men idag åt han upp den, jag o älsklingen satt bara o gapade utav förvåning!!! =)

Handlade mat på maxi, därinhandlade jag taights till halva priset och barnen fick Blixten tofflor för 49 kr.=) Det tycker jag var fynd! Handalde mat och sedan åkte vi hem.  Väl hemma har barnen sett på film, jag har städat och tagit en fika med Linda. Vi har precis ätit kvällsmat och när filmen är slut ska barnen duschas och sedan sova.=)
Älskar familjedagar!!








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress