JULAFTON

Har haft en bra julafton med det som betyder mest för mig, nämligt min familj! =) Dock vaknade Kevin redan klockan ett inatt och tyckte vi skulle gå upp, men det vägrade jag så han fick somna om... han somnade klockan tre och då var jag klarvaken.. tror jag somnade vid fem, hade jätteont i halsen igen o hade nog feber. Barnen vaknade sedan halv åtta och då ringde jag 1177, fick en tid halv elva på vårdcentralen. Efter samtalet öppnade vi paketen som tomten hade varit med under natten! Gisses vad glada barnen blev. =)Jag fick en spikmatta av min familj, tack snälla! Blev en massa lek, bus, åt god frukost och sedan gjorde vi oss alla iordning.
 Åkte till vårdcentalen och fick vänta bra länge där... hade ännu en ordentlig halsinfektion så det blev pencillin i 10 dagar igen. Suck!!





Sedan bar det iväg mot simonstorp där mamma, pappa, Patrick, Lisa, Arvid och Wilma var! =) Vi åt julmat, pratade, såg Kalle Anka eller de såg det själv somnade jag som en gris... vaknade av tomten kom o tittade in genom fönstren och barnen sprang omkring och tyckte det var väldigt spännande. =) Tomten kom in gav oss alla paket och gick, vi blev väldigt nöjda alla och kvällen smög på. Snön började värka ner, vi packade ihop oss för en sista fika runt bordet, denna gång med ostkaka det hör julen till. =) Sedan packade vi in oss i bilen och rattade den hemmåt, vi mot Norrköping och bror mot Kumla. Tack för en bra julafton, kan inte fira jul utan er! Är inte vi samlade så är det banne mig ingen jul, i år fick vi fira den ihop och jag är väldigt glad över det. =)
Barnen fick en massa fina paket och just nu leker de för fullt, de älskar sina nya saker. =)









Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress