Juldagen

Julafton övergick till juldagen och jag fick en välbehövlig sovmorgon. =) Sedan åt jag och älsklingen en långfrukost, barnen hade redan ätit så de lekte med sina nya leksaker.Älsklingen byggde även ihop barnens snowracer som de fick provsitta på, hehe. 
 Klockan kvart i ett åkte vi mot Laggartorp för att ha en trevlig dag/kväll med Robbans familj. =) Vi åt mycket gott och barnen fick paket, det var tre tomtenissar som delade ut paketen i år. Vi hade det mycket trevligt, vi hade det väldigt trevligt. =)
Vid sju åkte vi hemmåt, då fick barnen bygga ihop sitt nya lego som tomten hade varit med. Alvin fick ett star wars lego som han ät jättestolt över och Kevin fick lego oxå som han byggde ihop helt själv. =)
 Vi la oss sedan i soffan och tittade på Fångarna på fortet och sedan såg en film. Alvin somnade i min famn, och jag gick o la mig innan Kevin & Robban.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress