Kallt...

Fy faan för denna kyla säger jag bara!! Jag älskar när solen är framme men måste det vara så förbannat kallt då?! Igår var sista dagen i skolan, jag får lägga fram min uppsats om jag ändrat massor i hela uppsatsen, känns som jag kommer aldrig bli klar med den men jag får kämpa på, är så trött och matt i hela kroppen! Känns som stressen bara sköljer över mig och jag blir orkeslös, klampar runt i leran igen... vill må bra, vill ha jullov, vill ha kulkänslor! Men nääää
Igår skulle jag ha jobbat, men då jag kände att huvudet inte var som det ska vara o tröttheten sköljde över mig ringde jag o sa att jag inte kom. Fick massor gjort hemma istället, var o handlade med Alvin. Sen gjorde jag pepparkaksdeg, och saffransskorpor. Vi tvättade oxå.. eller det var nog fasiken jag med som gjorde det! När barnen hade somnat såg jag och älsklingen på Eclips och åt köttbullemacka med rödbetssallad på. Mumma!

Idag gick älsklingen upp med barnen och när han & kevin hade gått till skolan (Robban lämnade Kevin) så kom Alvin insmygandes och väckte mig, det blev massa massa mys i sängen innan jag behagade att gå upp! Huvudvärken är mycket värre idag och det känns som jag skulle kunna somna ståendes... har ändå hunnit med massor idag igen och klockan är bara kvart över tolv. Nämligen jag  & Alvin har gjort lussebullar, inte lussekatter utan lussebullar.. de är mycket goare! Sen har jag vikt all tvätt och lagt in, bäddat, plockat och duschat. Ska göra lite chokladfudge och sen ikväll ska vi till kyrkan på Kevins första skolavslutning!

Imorrn ska jag till jobbet, känns riktigt bra! =) Längtar massor tills den 3, men samtidigt vill jag gärna ha lite julefrid först.. vad jag än gör så får jag ingen julkänsla.... hm, kan det bero på allt stressande under året? Får se hur det blir nästa år, för då har jag ett jobb o när jag går hem då kan jag släppa allt o inte förstätta långt in på natten med läxor!

Ger er alla en stor julkram och önskar er en bra dag! Hahhaha hittade denna bild, passar bra. heheh

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress