Verkligt

Förra måndagen var jag på en intervju på Smultronets förskola, det kändes helt rätt men jag hoppades inte på någonting.men redan efter några timmar ringde förskolechefen och erbjöd mig en anställning!!
Jag har berättat på fb att jag har fått jobb eller att jag var glad och då räknade många ut att det var ett jobb det handlade om. =) Idag var jag och skrev anställningsbeviset så nu är det verkligt, jag har ett jobb på Smultronets förskola på en avdelning med barn 1-3 år. Allt känns jävligt bra och pirrigt!! =) Är väldigt glad och det känns så bra, ska dit den 22 december och vara med en dag. Så jag har fått jobb och börjar 3 januari!!

Svärmor

Vicken tur. Hipp hurra för Bamse mor

Mamma

Grattis grattis igen det är du värd nu!!!!!!!

lena

STORT Grattis!!

Emma Svensson

Grattis va kul! Å framförallt skönt ;) Tänk för tre år sedan var jag där du är nu, sista terminen och nytt jobb...så himla fort tiden går!!



Kram

Kerstin

Ett stort GRATTIS!!!

Hoppas att det kommer gå bra & att du kommer trivas!

Vart ligger förskolan?



Kram

Lena

GRATTIS Vad skönt att det är påskrivet nu eller hur. Kram från mig till dig

Syster

Ett stort grattis till dig ( igen). Du är värd detta som du har kämpat med din utbildning =)

tessan

hej och grattis =)

Du har vunnit tävlingen i min blogg om ett valfritt barnsmycke =)

Vill du fortfarande ha samma smycke?

Mejla din adress till mej så fixar jag resten!

kram

Emma

Grattis :D:D

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress