Grattis Alvin på 3 års dagen!!

Jisses vad tiden går fort, alldeles för fort enligt mig! För tre år sen var du inte riktigt född än och jag hade inga värkar ännu för de försvann under natten. Men jag kommer ihåg så väl hur det gick till, Kevin följde med farmor hem vid kvart över åtta. När de precis har stängt ytterdörren börjar mina värkar igen denna gång gör det ondare. Står och håller mig i diskbänken och bara skriker. Sen går det åtta minuter mellan varje värk igen och till sist orkade jag inte mera utan ringde in igen och möttes av en suverän barnmorska som sa till mig att komma på en gång. Kvart i tio blir vi inskrivna och sen sätter de ctg. Barnmorskan går av och an hela tiden men sista gången som hon kom in var nog klockan tio i elva, då är du redo att komma till oss och 11.06 föddes vår lilla Alvin. =)

Alvin har allt, och du betyder så mycket för vår familj, vi älskar dig så himla mycket!! Du har varit med om en hel del under ditt tre årig liv så vi har ju haft klippkort på sjukan, men när du tittar på oss med de där underbara ögonen och sitter sig brevid oss för att mysa så spelar det ingen roll hur många gånger som du har slagit dig. Alvin, din storebror Kevin, mamma och pappa älskar dig så himla mycket!! =) Vi hoppas att den här dagen ska uppfylla dina önskningar som du har haft. Vi älskar dig.



Bara några timmar gamal

Fyller 1 år

Fyller 2 år

Fyller tre år, som du har längtat!! =)

MosterSusanne

Hejsan

Snygg sida =)



GRATTIS ALIVIN, hoppas att du får mängder av fina presenter och god mat =)

Kommer in en annan dag och firar dig <3.



Kram

Johanna

Stort Grattis till Alvin på 3års dagen!!!



Kramar från oss alla!



Lucas, Oliver, Emil

Johanna & Marcus

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress