Heeelg!!

Nu är det äntligen helg igen, så jädrans skönt!! I torsdags var jag på min vfu, trivs så himla bra där så jag tycker att det är synd att det bara är 3 dagar denna kurs. Sen fick jag tillbaka min efterlängtade bil. =) På kvällen kom även Frida och tog en liten fika med mig.

Igår så var jag först i skolan, det var väll bra och jag lärde mig något iallafall. Efter skolan så åka jag och älsklingen till Maxi för att handla. Efter handlingen så åkte vi till förskolan för att hämta två trötta pojkar. Barnen hade haft det bra och det gick snabbt att hämta dem, åkte hem och satte på filmen Upp och jag packade in alla varorna i kylen. Både Alvin och älsklingen somnade snabbt framför filmen och sov nog en timme minst. På kvällen så var vi hemma hos Johanna och Marcus, där åt vi pizza/kebab och hade det väldigt trevligt. Tack gumman. =)
När vi skulle hem så var det att antingen vänta en kvart på att spårvagnen skulle komma eller gå hem, så då tog vi oss en promenad hemmåt. Kom hem vid tjugo i elva och barnen somnade på en gång. Vid ett tiden så tror jag Alvin ramlade ur sängen, han var jätteledsen iallafall (älsklingen tog hand om honom) sen vart han tyst men så fort Robban hade gått ur rummet så började han gråta. Så jag vet inte vad det var med honom.

Lördag, är väldigt trött idag tack vare natten och så vaknade barnen halv sju. Inget roligt väder med en massa snö och blåst. Vi skulle ev på kalas idag men vet inte nu, får se vad älsklingen säger när han vaknar. Han ska jobba natt inatt så därför får han sova länge idag. Ikväll kommer Frida hit, då ska vi laga god mat och bara umgås. Tycker om de kvällarna! =) Imorrn ska jag ev till Hanna, men inte om det snöar vill verkligen inte köra bil i detta väder!! Nej, önskar en trevlig helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress