Nytt lösenord

Jaha nu har jag ändrat lösenordet på min blogg. Känns mycket bättre att ha någorlunda koll på vilka som läser känner jag. Igår så lämnade jag barnen på förskolan sen gick jag hem för att plugga. Vid halv tolv tog jag mig till vfun för att jag skulle observera 2 barn under några timmar. Kommer dit och då kommer personalen och möter mig i dörren, nej det ena barnet skulle gå hem klockan tolv och den andra var ledig. Grrrr asså man har uppfunnit telefonen!! Bara att gå hem igen och väl hemma så fick jag massor gjort. Det kändes verkligen skönt att ha pluggat massor och börjar komma ifatt. Läsa fyra böcker i veckan är inte min grej liksom, dels för att jag läser inte så fort och sen när man har fyra böcker på en vecka så blir det att jag läser men inte förstår böckerna. Någon som känner igen sig??
Hämtade ungarna och när vi kom hem så fikade vi lite på glass, sen började jag med maten och eftet maten så plockade jag iordning och damsög överallt. Har kommit in en städnoja just nu och vill ha det rent och snyggt hemma varje kväll när vi ska titta på tv. Det liksom kliar i hela kroppen annars eller jag kan inte slappna av liksom. Hehehe dumma dumma jag, jag som kan ha det skitigt annars men inte nu!! hahaha =)
Blev att se familjen annorlunda innan jag gick och la mig, tycker det är roligt att följa dessa familjer och jag förstår inte hur de orkar ha så många barn. Visst jag vill ha en stor familj men inte nio ungar!!Hahahahah

Snart ska jag lämna barnen på förskolan för att ha en dag hemma med mina skolböcker, ska läsa ifatt idag tänkte jag. skulle igentligen ha träffat Johanna idag men jag hostar fortfarande så jag vill inte smitta henne. Annars blir det nog en lugn dag. Hoppas alla får en bra dag. kram från mig.

Johanna

Kul å fortsätta läsa din blogg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress