Söndag

Igår kväll hade jag en jättetrevlig kväll med kompisen Frida. Vi åt kanongod mat och tittade på melodifestivalen. Kom i säng vid halv tolv och har inte alls sovit bra inatt. Sover inge vidare när älsklingen jobbar natt.
Idag så tog vi det lugnt nästan hela dagen, var ju jättekallt ute. Solen sken en stund så då drog jag med mig ungarna ut för att handla lite till maten, det räckte med att vi gick till närbutiken och hem. Barnen frös och jag med trots att jag hade termobyxorna på mig. Burr!!!
När vi kom hem så hade älsklingen vaknat så då började han och jag sortera barnkläder i högar.. en hög som vi ska ge bort, en hög som vi ska försöka sälja och en hög som vi ska spara. Var konstigt att hålla på med barnkläder som är i storlek 50-56, man blir ju bra sugen då! Slängde även ut två klänningar på tradera och har redan fått bud på dom. Kan vara för att det är me and i klänningar! =) Känner att jag inte har den stilen längre så varför ha det kvar? Halv fyra åkte jag och Kevin till simmet och sen hem för att göra hjärtformade piroger och en grönsallad. Vart jättegott. Tycker nu efter några helger hemma att det är skönt att bara koppla av och få vara hemma, det har jag aldrig tyckt tidigare utan har lätt blivit rastlös. Men denna helg har varit skönt att bara få vara hemma. =)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress