Vabbningen fortsätter....

Jaha, då fortsatte vabbandet då. Kevin mår mycket bättre så idag var han på förskolan igen. =) Men däremot vaknade Alvin halv fyra imorse och han var helt täppt, och lite feber så nu är det vabbning utav honom!! Idag har jag och älsklingen gått om varandra, han hade lektion på eftermiddagen och jag på förmiddagen. Det var skönt att komma hemmifrån och få lite frisk luft. Dock är min hals helt tjock så jag väntar på att min förskylning drar igång. Vill verkligen inte det, har inte tid med det!! Inte nog med det så är bilen helt bäng så nästa torsdag ska den till verkstan så får vi se vilken dom kommer. Men jag är jävligt trött på komentarer om aha vad är det för fel på den nu igen, du vet ju att man inte ska ha en volvo v40 osv osv. Så snälla håll dessa komentarer för er själva. Jag blir bara mer ledsen över att jag har en skitbil men jag tror att snart är faan allt bytt på den så då kan den ju rulla ett tag till. Nog om det (är lite kinkig idag men det är min blogg och vill man inte läsa vad jag har o säga så läs inte då). Idag har jag och Alvin bakat kärleksmums så nått roligt har vi gjort, sen när älsklingen kommer hem ska jag göra nötklickar och syltkakor kanske. Älskar att baka och det är ju bara 1 gång om året som ens barn fyller år!! =) Alvin har valt precis allting så det blir ett riktigt tårtkalas känns det som. Hihi
Imorrn är jag ledig igen, men måste till Ektorp så det blir att bädda in Alvin i vagnen och så får vi en ordentlig promenad. Han kanske somnar då oxå.. det gjorde han när jag skulle hämta Kevin idag så det märks att han tycker att det är lugnande att åka vagn. Han sover ju liksom aldrig annars på dagen så jag hoppas att han somnar imorrn när jag går min promenad så att febern får försvinna. Den ligger hela tiden på 37,9  så jag hoppas att det sjunker snart, det är ju inte så mycket men det är ju endå feber. Jag vill att vi alla ska bli friska till helgen eftersom lördagen ska vi på dop och söndag kommer det folk hit och ska fira Alvin. Vill inte missa något!!
Kram från en trött, snorig, gnällig två barns mamma. Hehe och fru. =)

Johanna

Skit å pannkaka me feber å förkylningar då =(



Å jag älskade faktiskt våran T4:a vi hade så det behöver inte alls va fel på v40 =)



Kram

Emma Svensson

Krya på er!!



Vi har en v40 som andra bil och den är suverän, går som en klocka!



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress