Årets första dopp...
gjorde jag nämligen igår, det var kallt men jag är väldigt stolt över att jag gjorde det. Vi var nämligen i Nyköping med skolan för att åka långfärdsskridskor och bada isvak. Långfärd gick inge vidare så de skrillorna åkte av rätt snart. Vi sågade upp en isvak och efter lunch var det dags. Jag hoppade i först eller efter läraren då. Gjorde lite fel så kom med huvudet under vattnet och fick värsta kallsupen, men upp kom jag och nu mår jag bara bra. Jag är väldigt stolt över mig själv. =) Har bara en bild just nu, fler kommer senare och så finns det filmklipp på min facebook om man vill se. Hihi Kanske ska berätta hur kallt det var.. jo det var nämligen 0,1 grader i vattnet.

mamma

tufft gjort.jag är stolt över dej o beundrar dej för det.kram

Kakan

ja du går fram mot vaken som på domedagen :)

Det var modigt!

tessan

usch va kallt =/ men strongt gjort av dej =) kram

Mia

Jäklar vad bra gjort tjejen!! Jag skulle ALDRIG gjort det. Jag som knappt badar på sommaren om det är under + 20 grader ;) Riktig badkruka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress