Heeelg!!

Äntligen är det helg igen.. inte för att denna vecka har varit jobbig men helg är ändå helg. Hehe fredagssvammel från mig som ni märker. Vi mår bara bra igen, Kevin har ätit mycket under dagen igår och fått behålla allt och vi andra mår oxå bra så imorrn kan vi släppa ut barnen igen. Har varit i skolan idag och haft seminarium, alltid lika trevligt.. not. som tur var så gick vi bara till tolv idag så det var en lugn dag, gick hemmåt och då hade älsklingen gjort toast. Mums!

Ikväll ska vi ha fredagsmys med godis, god mat och gott att dricka. Ångrar lite att jag inte köpte nått gott vin på båten, jag som är sugen på vin. Hm.. Får köpa det nästa gång helt enkelt. Då blir det att handla hem lite öl åt älsklingen med. Blir en lugn eftermiddag idag eftersom jag sanerade lägenheten igår så behöver jag inte städa idag och så fick vi tvättstugan igår med så det behöve jag inte heller bry mig om. Så skönt!!
Trevlig helg på er alla.

Anneli

Trevlig helg ni med gumman. Ses på måndag kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress