Näää ledigheten bara försvinner.....
Bara 4 dagar kvar sen är denna underbara ledighet slut, vill inte tillbaka till skolan vill inte!!!!! Men man måste ju liksom, bara bita i det sura äpplet och försöka stå ut. Igår var vi hos Hanna, Wilma och Wincent. =) Barnen lekte bra och vi hade det väldigt trevligt. =) Får försöka ses sen någon helg igen. hihi På kvällen så var jag och Frida på bio, vi såg på Old dogs tror jag den hette. hahah den var hur bra som helst höll på o kissa på mig av skratt!! =) Så den rekomnenderar jag varmt.

Idag så är vi hos mamma och pappa, vi har fikat och åkt pulka i simonstorps nya pulkabacke. Den var jättebra, så skoj vi hade. =) Fick till och med upp mamma i backen. hehe kort kommer nog imorrn. Vi ska vara här hela dagen och ev så stannar vi här inatt. Så mer uppdatering kommer imorrn.
Kram kram
Kakan

men du nu ser jag ju att du bytt till röd bakgrund och att det snöar...fejnt! ( fint på östgötska)

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress