Pulka

Igår så gjorde jag och barnen oss iordning och åkte ut till mamma och pappa. (Älsklingen jobbade) Väl där så kom även min bror och syster med familjer. Javisst ja, Stefan och hans son John kom oxå.  Först så fikade vi sen blev det att fördriva tiden i pulkabacken.

Vi vuxna blir verkligen barn på nytt och åkte som bara den medan barnen lekte mera i snön. Arvid, Alvin och John tyckte väldigt mycket om att åka pulka och tefat. =) Men den som tyckte nog bäst om att åka var nog brosan Patrick. =) Väl hemma igen hos mamma och pappa så åt vi korv och då passade jag på att mysa med både Arvid och Wilma.

Vid fyra åkte vi hemmåt och då följde pappa med och tog med sig gamla Bettan med sig hem igen. (Men det gör mig verkligen ingenting bara skönt att slippa tänka på att jag måste flytta henne hela tiden) Älsklingen kom hem vid halv sju och då åt vi lite sen hade vi mys här hemma. Vi poppade popcorn, delade på en helnöt och drack cola. Vi spelade även wii, Mario cart. =) Har haft en toppendag.







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress