Tio frågor om mig

1.VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick gymnasiet på haga, med en massa roliga människor.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Hehe, gick på denna utbildning som jag gör nu. Med en bra arbetsgrupp som jag saknar.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, ostbågar, choklad, nötter och smågodis

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Blinka lilla stjärna, imse vimse spindel, krokodilen, carl oskar och tipp tapp

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Handlar det jag inte kan handla, spara till barnen, köpa hus, köpa en ny bil och anlita en städerska


6) FEM DÅLIGA VANOR
sötsaker, motion, hålla hastigheten när jag kör bil, blir ofta sur utan anledning,


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Var med familjen, fika med vänner, shoppa, fotografera och laga mat

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Nätstrumpor, illrosa kläder, skinnbyxor, päls,

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
har inte så mycket leksaker, det sköter gubben.....

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Johanna, Tessan, Susanne, Lisa och jenny

Johanna

Gissar på att Johanna är jag ;) Å då är det väll bäst jag tar tag i det... snaaaart ;)



Kram

Kakan

ja vi hade a lot of great moments förra året:)

kram

Kakan

ja vi hade a lot of great moments förra året:)

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress