Juli
Jaha då har man redan gått in i Juli månad.. vi har det bra, det har blivit mycket bad, grilla, fika och skratt den sista tiden. =) Älsklingen var ledig några dagar men sen ringde dom så nu jobbar han extra pass, vilket han inte gnäller över men det känns inte så roligt att han jobbar så mycket. Ska berätta vad vi har gjort den sista tiden...

Måndag: Då var jag först på Maxi med Anna sen efter det blev det att åka till simonstorp och bada lite. då var det 21 grader i vattnet o det var kallt.. Kevin simmade med mig på djupan och det gick kanonbra, men han vägrar att släppa armpuffarna. Hehe

Tisdag: Blev bad i simonstorp idag med, vi hade med oss matsäck och vi badade i närmare 4,5 timmar! =) Mamma kom ner efter jobbet och tog en fika vid sjön, sen åkte vi hem till dom en liten stund.

Onsdag: Dagen vart lugn, först till ett möte sen åkte vi till lotten och där grillade vi. Vi vattnade allt oxå, och barnen älskar att vara där just nu. Heheh de går och plockar både smultron och jordgubbar för fullt. =) Vi har en massa ideer på hur vi ska ha det nästa år, vi vill ha ännu mer jordgubbar och smultron. hihi

Torsdag: Efter frukosten städade jag lägenheten, sen ringde mamma så då åkte vi till Maxi för en fika. Väl där så fick barnen lite kläder, hehe de blev jätteglada. =)
Efter att jag och mamma sa hej då så åkte vi hem och sen åkte vi till Magnus och Anna för att grilla och fika. Vi hade det väldigt trevligt och det blev många skratt under kvällen. =)

Fredag: Idag ska vi till lotten en sväng, sen ikväll åker jag och barnen till Anna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress