Regn...

Verkar som den vanliga svenska sommaren har dragit in med kyla och regn.. mig gör det inget än så länge men jag hoppas på lite mera sol den sista månaden som jag och barnen ska vara lediga. =)
Det har inte blivit någon stor uppdatering då jag har valt bort bloggen nu under sommaren, har varit mycket ändå och då blir bloggen lidandes.

Den senaste veckan har vi varit hos mamma och pappa både på besök, grillning och badande med dom har det blivit. I onsdags var vi hos Magnus och Anna, vi badade och grillade. Pratade riktigt mycket och hade det supertrevligt!! Barnen fick bord och stolar av dom, så tack snälla de älskar det!!

Vi har även varit på lotten en hel del, igår grävde vi upp den sista potatisen och tog med oss hem både sallad och gurka, det som är lite synd är att vi kommer få massor med tomater men de är inte mogna annars hade det varit perfekt o ha fixat en sallad med egna grönsaker från landet. =)

Idag har jag och barnen haft en hemmadag då regnet öser ner, men jag och barnen har bakat 67 stycken frallor och gjort en ost & skink paj. Mums ska det bli!!


Kevin spelar wii

Alvin målar

Alvin visade för mig o kevin att han var en stor pojke och kunde skala sitt ägg. =)

Ost & skinkpaj

Några utav de 67 stycken frallorna vi gjorde.

Lena

Vad gott det ser ut...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress