Dagarna på lotten
Har suttit en hel del med datorn men aldrig fått mig för att lägga in korten från våra sköna dagar från lotten som jag lovade er. Men nu har jag tagit mig i kragen o fixat det. =) Vi har haft fyra underbara dagar o tre nätter på vår lilla lott, blev en massa grillat och en massa bus. Vi hann med och göra en hel del saker oxå såsom fixa komposterna, rensa ogräs, fixa lite bland våra smultron, äta våra egna jordgubbar och även smultron. Men jag tror nog det bästa var idag då vi skulle testa och se om vi fått någon potatis alla var förväntansfulla och jajemen det hade vi fått!! =) Så det blev att koka vår egna potatis, med vår egna dill och sen grillade vi lax och lantbröd som vi gned in vår egna vitlök med. =) Kan det inte bli bättre??!! Nu kommer det en hel del bilder har jag tänkt mig så då får ni se vad vi har gjort.







Anneli

Vad mysigt ni verkar ha haft det kram

Lena

Det ser ut som ni har haft jätteskönt. Tur med vädret också.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress