Lotten
Jaha nu har vi flýttat ut till lotten, barnen hade svårt att somna nu ikväll men så blir det ju när det är något nytt. =) Vi har det väldigt mysigt, grillade korv till lunch och nu ikväll blev det hamburgare med Jessica och hennes tre barn. Har tafgit lite kort men får nog lägga över dom imorrn. Här är ett ställe som jag kan vara mig själv, känner ett inre lugn och trivs bra. Visst jag skulle inte tacka nej till en större stuga, el och toa men så är det. bara o gilla läget o det har vi verkligen gjort. =) Ska bo här till torsdag eftersom de byter stammar i köket. Hoppas på fint väder alla dagar, annars vet vi nog inte vad vi ska hitta på. Vill inte vara i ett renoveringsobjekt just nu känner jag. Vill  ni oss något så finns vi på mobilen, trevlig kväll på er. =)
Agnetha

Hoppas att det går bra på lotten. Vi åker snart så jag ska strax logga ut och stänga av dator. Måste ju dra ut massa sladdar och ställa undan datorerna.

Är det något ni kommer på så kan ni ju maila.

Kramar till er alla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress