okey då!!!!!

Har fått en hel del påpekningar om att jag aldrig uppdaterar min blogg... hallå!! För två veckor sedan höll jag på att gå in i väggen, livet är inte enkelt óch fasaden jag byggt upp så ser det ut som om jag mår riktigt bra. Men det är bara min älskling som vet hur jag igenligen mår då jag varje kväll lägger mig på kudden och får ett yrselanfall. Men tänkte att jag ska knopa ner någonting åt er så kanske ni blir nöjda. =) I detta inlägg kommer jag vara brutalt ärlig och det är inte riktat mot någon så den som villt ta åt sig den gör det annars skiter ni i det.

I o med att jag höll på att gå in i väggen för 2 veckor sedan så har folk sagt till mig att jag måste säga ifrån till mina vänner, detta är någonting som jag har jättesvårt för och när jag gör det så blir folk sura.. det är verkligen inte enkelt men det är min hälsa det handlar om liksom. Jag har hellre hälsan i behåll så jag kan vara med min familj än med tusen olika människor dagligen. Alla som läser detta vet vilka vänner som är mina riktiga, har inte många men jag tycker om dom! =) Sen har jag märkt att folk blir sura över vem jag träffar, men det är väll upp till mig??

Nog pratat om mig nu, vi har haft en underbar vecka om man ska summera den kort.

I måndags var det gårdsfest på Alvins avdelning.I onsdags grillade vi med Conny och Agge, vi satt och pratade länge men kaffet glömdes. hehe.  Torsdags så grillade vi med mamma, pappa, Stefan och hans son John vilket var väldigt lyckat, men lika så där med kaffet glömde vi ju!!


Igår så var vi ute vid lotten med Linda och hennes barn, Nelly o hennes barn och sen Pia och hennes barn så det var tio barn och fyra vuxna, vi grillade korv och barnen lekte. sen tog Linda med sig Kevin hem och vi andra i familjen cyklade till Maxi, där inhandlades det en cykelkorg till mig och så tog vi en fika. Sen cyklade vi tillbaka till lotten och då kom Linda och hennes familj med. Lindas syrra var oxå med och hennes hund. Barnen älskade hunden. =) Men stackars Alvin ramlade på grusvägen och fick skrapsår ovanför ögonbrynet och på läppen. När vi cyklade hem och var väl hemma så ramlade Alvin i trappen och slog sig mellan näsan och ögat, så där är han svullen.... stackars min lilla pojke!!!

Idag var vi först på loppis, sen var vi hemma och vilade och åt lunch. Vid halv fyra drog vi till Jula och tittade på en grill vi vill ha och sen cyklade vi till lotten. Väl där rensades det ogräs och grillade hamburgare. Mums!! =)


Tipspromenad på gårdsfesten

Både Alvin o Kevin fick bli korthåriga nu när det äntligen är sommar, men det gjorde ont i mammahjärtat o se Alvins lockar försvinna.

Såhär fin blev Kevin

Vi har det jäkligt skönt på vår lott!!

Ajajjajjajaj

Han tycker inte att det gör ont, själv skulle jag tycka tvärtom. Tycker synd om honom.

Anneli

Vad fina de blev :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress