Helgen

Jaha då var det redan söndag igen.. tiden går alldeles för fort!! Men vi backar tillbaka lite till gårdagen istället.
Igår så vaknade barnen tidigt sen gjorde vi oss iordning. Åkte till loppis, sen toys r us där handlades en present till Jiovanni och så avslutade vi med en tur på Maxi där vi var inne på skopunkten. Hittade både skor till mig och barnen så jag hoppas de finns kvar när jag ska ha dem. =) Väl hemma igen lekte barnen och sen blev det att slänga sig i bilen och åka till Busfabriken för kalas. Det var trevligt men alldeles för mycket folk!! Så Kevin ska inte få ha kalas där i år utan vi kör hemma i år har vi bestämt oss för. hehe Men Jiovanni blev glad över alla paket och jag tror att alla barnen hade det väldigt roligt. Alvin busade med älsklingen så han var helt slut när vi kom hem. 

Alvin var trälig igår kväll, han var ledsen och tog sig för magen.. vet inte vad det var för fel på honom. Men han somnade på tre röda och blev utan mat. Det känns inge bra när de somnar utan att ha ätit men vad ska man göra liksom. De svälter inte och är det bara en gång så är det ju ingen fara men det känns ändå inte bra. Men han sov rätt bra inatt, vaknade till två gånger och var ledsen och det är inte likt honom.. frågan är om han kanske ska bli sjuk. Men det är ju det att imorse när han vaknade så är han helt ok igen. Hoppas inte att det är nått på g. Kevin somnade efter maten och var en glad pojke som hade varit på kalas hos bästa kompisen. =)

Idag har jag storstädat eller inte dammat men städat allt.. och så har jag tvättat, ska snart ner och hänga upp sista tvätten sen behöver jag inte gå ner förren halv fem. =) Vet inte vad det blir idag men jag hoppas mamma och pappa kommer in och fikar. Barnen vill träffa dem och jag med. så vi får se. Sen ska Kevin simma, så det är allt som står på schemat idag. hehhe







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress