Mammadag

Lämnade Alvin på förskolan som vanligt och sen åkte hem till Kevin, han och jag hade en mammadag idag och gisses vad uppskattat det var!! =) Först hade vi tvättstugan, sen klockan elva var vi hos läkaren och det gick bra. Efter doktorn så åkte vi till mamma och tog en liten fika, det var kevin som ville dit.. han längtade efter sin mormor. =) När vi var klara där så åkte vi till stan och fixade presenter till älsklingen som fyller år på söndag och sen tog vi en lunch på Mc donken. När vi kom hem så hade älsklingen vaknat så då åkte vi och hämtade Alvin som hade haft det bra på förskolan och sen har vi myst i mängder. Har även pluggat ikapp allt som jag skulle ha gjort under dagen igentligen så nu känner jag mig taggad till tusen. Men tror inte mitt arbete blir godkänt, alla andra skriver ju så mycket bättre.. men blir väldigt glad om jag får ett g.

Imorrn ska jag till skolan och opponera på arbetet sen blir det packa resten av veckan, flytten närmar sig med stormsteg! Nej, ska sova nu är helt slut...

Jenny

När är det ni ska flytta?

OM 1 månad?

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress